Notice: Undefined index: section_filter in /srv/www.soundset.hr/web/vudu_application/controllers/ContentX.php on line 418 dm u Hrvatskoj ostvario više od dvije milijarde kuna prometa – Vijesti — SOUNDSET - nacionalna radijska grupa

23.11.2017.

dm potvrdio vodeću poziciju na tržištu

dm u Hrvatskoj ostvario više od dvije milijarde kuna prometa

Soundset | Petak, 20. listopada 2017.

U četvrtak, 19. listopada članovi Uprave dm-a predstavili su poslovne rezultate koji su potvrdili dm-ovu vodeću poziciju na tržištu drogerijskih proizvoda. U poslovnoj godini 2016./2017.1 dm je u Hrvatskoj ostvario 2,1 milijardu kuna prometa te rast od 5,4 % u odnosu na prethodnu poslovnu godinu. dm je uložio više od 74 milijuna kuna u modernizaciju 37 prodavaonica, novi logistički centar te otvorenje dvaju specijaliziranih odjela bezreceptnih medicinskih proizvoda (OTC).

"Proteklu poslovnu godinu u dm-u obilježio je veći broj kupaca koji su kupovali više. Tijekom
protekle poslovne godine prodavaonice dm-a svaki dan posjetilo je više od 86.400 kupaca, a
prosječna kupovina iznosila je 76,38 kuna. Ostvarili smo i rast prodaje u segmentu OTC
proizvoda u iznosu od 27,93 %", naglasio je Mirko Mrakužić, direktor dm-a.


Važnu ulogu u pozicioniranju dm-a na tržištu igra robna marka dm-a koja je u protekloj poslovnoj
godini ostvarila 29,41 % udjela u ukupnom prometu. U ponudu vlastite marke dm je uvrstio
novu marku dekorativne kozmetike trend IT UP, a asortiman marke dmBio proširen je s više
od 100 novih organskih proizvoda.


"dmBio marka ostvarila je rast prodaje od 66,8 %, što ukazuje na rast potražnje za ekološkim
proizvodima. Prodaja ekološke hrane u dm-u u protekloj poslovnoj godini porasla je za 4,41 % pri
čemu je prodaja ekoloških prehrambenih proizvoda hrvatskih proizvođača rasla za 7,44 %“,
istaknula je Gordana Picek, voditeljica Nabave, marketinga i PR-a te Prodajne regije u dm-u.
dm je danas prodavaonica u kojoj kupci najčešće i najradije kupuju proizvode za osobnu
njegu i higijenu, proizvode za brigu o kućanstvu i kozmetičke proizvode te je postao
prodavaonica u kojoj građani najčešće kupuju i proizvode bio hrane.


Istraživanje Ipsosa3 potvrdilo je kako se dm u odnosu na konkurenciju najviše ističe u brizi za
djelatnike - čak 75 % ispitanika smatra kako dm najviše brine o svojim djelatnicima. Uz
prosječnu neto plaću u prodavaonicama višu od 9.000 kuna, dm je u protekloj poslovnoj
godini organizirao 137 edukacija te je razvio projekt dm akademije.


"Dugoročni cilj dm akademije je svim djelatnicima u prodavaonicama u Hrvatskoj, Bosni i
Hercegovini, Srbiji i Makedoniji omogućiti školovanje za zanimanje drogerista. Nakon edukacije
djelatnici će lakše ići ukorak s današnjim potrebama kupaca te će zahvaljujući novim znanjima iz
botanike, kemije, farmakologije, prehrane i ekonomije kupcima moći osigurati još bolju uslugu i
stručne savjete";, izjavila je Ana Fostač-Krilčić, voditeljica Ljudskih resursa i Prodajne regije.
Danas dm posluje u 157 prodavaonica te u 60 gradova zapošljava 1.399 djelatnika. U poslovnoj
godini 2017./2018. dm će uložiti 90 milijuna kuna u modernizaciju prodavaonica i razvoj
asortimana.

Svaki lonac treba poklopac.

Uključi se u raspravu, komentiraj!

Bez reganja nema komentiranja, brzo i bezbolno...

 

Komentari:

Prikaži jos
Soundset